0 Košarica
0
Početna Savjeti i novosti Djeca i škola: U školske klupe s više energije, uspjeha i jačim imunitetom

Za bolji uspjeh u školi uzmite najbolje vitamine

01. rujan 2018.

Nove školske obaveze zahtijevaju više energije i uloženog napora. Dječja prehrana često nije baš najbolja jer djeca vole slatkiše i grickalice, a oni im ne mogu puno pomoći u školskim naporima i učenju.

Dječji imunitet je također slab i potrebno je više raditi na njemu. Zato se na vrijeme pobrinite da vaši mališani budu spremni za školu: energični, snažni i uspješni.

Što najčešće muči djecu školske i vrtićke dobi

tegobe-koje-pogadjaju-djecu-skolske-dobi

Dječji imunološki sustav mnogo je slabiji od imuniteta odraslih osoba. Djeca su sklonija infekcijama, osjetljivija su i manje su otporna na bakterije i viruse. Prehlada, alergije, infektivni proljevi i povraćanje su dio tegoba i bolesti karakterističnih za dječju dob, a posebno onu koja vrijeme provodi u školama i vrtićima.

Previše školskih obaveza, svakodnevne dopunske aktivnosti i zadaće iscrpljuju imunološki sustav djece koja vrlo brzo osjete pad energije i imuniteta. 

Nerijetko se događa da odlazak u školske klupe za neku djecu predstavlja i samo neugodno iskustvo i povećan intelektualni napor koji zahtijeva posebnu brigu roditelja ali i liječnika. Psihološki problemi također opterećuju djecu čiji imunitet postaje slabiji, a tijelo podložnije raznim bolestima.

Probavne tegobe koje prate djecu mogu biti zatvor, tvrda stolica, proljev i povraćanje. Česti su kod djece i razlog su čestih izostanaka iz škole.

Mnogi roditelji se često susreću s problemom ušiju i gnjida koji se pojavljuju na vlasištu djece, a čiji problem nastaje upravo u školi. Najveću brigu zadaje lako prenošenje zaraze s djeteta na dijete. Na sve te tegobe potrebno je misliti mnogo ranije kako bi se ublažile posljedice i za djecu i roditelje.

Zašto su vitamini važni za djecu?

vitamini-i-minerali-za-djecu

Za normalan rast i razvoj djece potrebi su vitamini i minerali. Otpornost na bolesti i jačanje organizma je jedna od važnih zadaća vitamina i minerala posebno u školskoj dobi.

Vitamini i minerali potrebni su za pravilno funkcioniranje organizma, zaštitu od bolesti i stvaranje energije. Vitamini B skupine primjerice važni su jer doprinose smanjenju umora i iscrpljenosti, važni su za mentalne performanse i pravilan rad živčanog sustava. 

Cink i vitamin C su odlična kombinacija koja jača imunitet i štiti organizam od infekcija odnosno virusa, bakterija itd. Ne smije se zanemariti ni važnost ostalih nutrijenata poput minerala željeza i kalcija potrebnih za pravilan rast i razvoj. Jačanje kostiju, zubi i smanjenje umora glavne su zadaće tih minerala koja djeci ne smiju nedostajati.

Više energije, a manje umora

povecajte-energiju-i-smanjite-umor-kod-djece

U prethodnom poglavlju spomenuli smo važnost vitamina i minerala za dječji imunitet, stvaranje energije i smanjenje umora. Upravo zbog povećanih napora između školskih obaveza, izvanškolskih aktivnosti i igranja djeci su potrebni svi vitamini i minerali kako bi organizam to sve izdržao i pritom normalno funkcionirao. 

Zbog neredovitih i nekvalitetnih obroka djeci vrlo često nedostaje tih važnih elemenata, a nedostatak možete prepoznati po umoru, razdražljivosti, lošem snu i nemogućnosti izvršavanja obaveza...

Pobrinite se da djeca putem voća i povrća dobiju svakodnevno potrebne nutrijente, a kod povećanih napora uključite im i dodatke prehrani kako bi vratili energiju i smanjili umor. Najbolji dodaci prehrani su oni koji sadrže kombinaciju vitamina i minerala, a koji najbolje djeluju kada se unose zajedno. 

Najčešći dodaci prehrani za dječju dob su sirupi i specijalne formule za djecu školske dobi kakav je Floradix Kindervital tonik. Osim potrebnih vitamina i minerala sadrži ekstrakte voća, povrća i biljaka, a idealna je dopuna djeci koja imaju slabiji apetit, neredovitu ili lošu prehranu.

Koncentraija i učenje: Vitamini za +5

Vitamini-za-bolje-ocjene

Kada svakodnevne obaveze postanu toliko iscrpljujuće da o tome ovisi uspjeh u školi, onda bi to bio dovoljno jasan alarm da je tijelu potrebna hitna obnova. Stres i učenje uz ostale školske obaveze često su iscrpljujući za organizam djeteta, kako psihički tako i fizički.

Stoga, nemojte zanemariti važnost vitamina i za uspjeh u učenju i svladavanju svakodnevnih radnih zadataka. Dijete s više energije i koncentracije, a manje umora postiže bolje rezultate u školi i otpornije je na vanjske utjecaje.

Energiju, pamćenje i koncentraciju može postići pravilnom prehranom, snom i unosom vitamina i minerala. Magnezij i B kompleks su primjerice najzaslužniji za bolje učenje i bolji uspjeh u školi.

Dodaci prehrani s lecitinom, a namijenjeni djeci potiču bolje pamćenje i koncentraciju. Pružaju mentalnu svježinu i produžuju energiju potrebnu za učenje i svladavanje napornih obaveza. Kombinacija lecitina i vitamina i minerala iz prirodnih izvora nalazi se u Solgar Kangavites tabletama za žvakanje. Odličnog su voćnog okusa a 1-2 dnevno bit će dovoljno za bolje ocjene i veće zalaganje u školi.

Matična mliječ je prirodni izvor vitamina i minerala. Jača imunitet, štiti od infekcija te je također odlična kod psiho-fizičkih napora. Preporučuje se za poboljšanje koncentracije i više energije.

Zdrave navike koje potiču imunitet

zdrave-navike-za-bolji-djecji-imunitet

Već u ranijoj dobi stječu se zdrave odnosno loše prehrambene navike koje obično prate čovjeka i u odrasloj dobi. Zdrava i pravilna prehrana ne samo da opskrbljuje organizam hranjivim tvarima, nego je odlična priprema za zdrav životni stil bez mnogih tegoba i bolesti. 

Kako zdrava prehrana može pomoći djeci? Kada djeca nauče važnost zdrave prehrane, pokazuju i zanimanje za svoje zdravlje i uče prepoznati kako održati organizam zdravim.

Ako u svakodnevni jelovnik uključite voćne sokove, cjelovite žitarice i razno voće kao zdravi međuobrok, održat ćete ravnotežu vitamina i minerala u organizmu, a istovremeno potaknuti energiju i imunitet.

Objasnite djeci i važnost unosa tekućine i svježih voćnih sokova. Sokovi s puno šećera i gazirani sokovi nisu dobar izbor jer uzrokuju nagli pad energije. Čista voda ili svježi sokovi hidrirat će organizam i vratiti osvježenje. 

Umjerena tjelesna aktivnost uz sve ostale školske obaveze i zdravu prehranu ključne su u razumijevanju i roditelja i djece o dobrobiti na cjelokupno zdravlje djeteta. Iako djeca rado jedu slatkiše i grickalice, potrudite se da svakodnevno unose porcije i voća i povrća i više saznaju o nutritivnim vrijednostima namirnica koje jedu odnosno shvate što spada u zdravu a što u nezdravu hranu.  Djeca vole šarenilo, pa neka takav bude i njihov jelovnik.

Kako se pripremiti za školu i vrtić?

pripremite-se-za-skolu-i-vrtic

Nakon što ste kupili torbe, bilježnice i školski pribor, ne zaboravite na najvažniju stvar, a to su vitamini. Dobra priprema organizma osigurat će više energije, održati ravnotežu imunološkog sustava i povećati otpornost na infekcije koje počinju s hladnim zimskim danima. U školi se najlakše prenose virusi gripe te dobivaju razne infekcije koje najlakše pogađaju nježni dječji organizam.

Već prije početka školske godine pobrinite se za povećan unos vitamina i minerala kojih ne bi trebalo nedostajati kad djeca već krenu u školu. To će im prije svega pomoći u prilagodbi na novo i drugačije okruženje i spasiti od težih zadataka koji će ih iscrpiti tijekom školske godine.

Dodaci prehrani koje preporučujemo na početku školske godine su Floradix Kindervital, Epresat, Multivitamol sirup te matičnju mliječ. To su tekući dodaci prehrani za jačanje imuniteta i više energije te za poboljšanje koncentracije i bolje učenje.

U boliku ukusnih bombonica dolaze Salvit, Centravit i Supradyn dodaci prehrani koji također sadrže vitamine i minerale, a odlična su dopuna kod napornijih dana s previše obaveza. Idealni su za djecu koja ne vole sirupe.

Kod prvih znakova prehlade i pada imuniteta preporučujemo dodatke prehrani s vitaminima, biljnim i drugim sastojcima koji potiču imunitet, sprjčavaju infekcije i sprječavaju njihovo širenje. Imunosal, Salvit beta glukan i Imunoglukan sirupi su dodaci prehrani s beta glukanom, koji izvrsno doprinose jačanju imunološke funckije i sprječavanju infekcija.

U školske klupe zdravi i pametni

Komentari
Želite ocijeniti i komentirati objavu?

Vaša ocjena

Vaš email koristiti će se samo u svrhu odgovaranja na Vaš komentar.
Drugi su komentirali…
Nema komentara. Budi prvi!
Newsletter
Primajte na mail besplatno savjete i obavijesti o akcijama
Klub vjernih kupaca
Učlanite se i ostvarite popust od minimalno 5% pri svakoj kupnji
Besplatno se učlani u klubSaznaj više o klubu