Kako mogu naručiti proizvod?
Proizvod možete naručiti na www.ljekarne-prima-farmacia.hr. Za kupovinu proizvoda je potrebna registracija kao novog korisnika. Detaljan opis procesa naručivanja i kupovine su opisani u rubrici "Kako kupiti".
Mogu li naručiti telefonom?
Naravno, narudžbu možete napraviti i putem telefona na broj 021/674-358, svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 7:30 do 15:00. U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem ili virmanom.
Kako se mogu registrirati i postati korisnik?
Za registraciju kao novi korisnik potrebno je upisati točne podatke koji se unose u sva označena polja u koja trebate upisati ime, prezime, adresu...Također, trebate izabrati korisničko ime i lozinku koja Vam je potrebna za registraciju i prilikom kupovine. Prilikom prijave imat ćete uvid u "Moj profil" u kojem su Vaši podaci te sve narudžbe.
Koji je minimalan iznos narudžbe?
Možete naručiti proizvode u bilo kojem iznosu.
Želim vratiti kupljeni proizvod. U kojem roku mogu to učiniti i tko plaća troškove povrata?
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, članak 72., st.1, Kupac ima pravo vratiti proizvod i to u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda. O tome nas treba obavijestiti pismenim putem na [email protected] . Vraćeni proizvod mora biti u originalnoj ambalaži bez tragova oštećenja, nekorišten, neotvaran. Troškove povrata plaća Kupac.
Kako je moguće platiti?
Na Ljekarne Prima Farmacia web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje (bilo direktno, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom) ili kreditnim karticama. Primamo Amex, Diners, MasterCard, Maestri i Visa kreditne kartice. Detaljno opisan postupak plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.
Mogu li platiti pouzećem?
Da, narudžbe možete platiti pouzećem. Dakle, plaćate dostavljaču prilikom dostave.
Je li kupovina putem internetske trgovine sigurna?
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite T-Com Pay Way ili CorvusPay. T-Com Pay Way i CorvusPay primjenjuju najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
Kako otkazati narudžbu?
Narudžbu je moguće otkazati u roku od 12 sati i to slanjem e-maila na [email protected], a koji sadrži Vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na Vaš račun ( ovisno o načinu plaćanja ).
U kojem se roku vrši isporuka?
Isporuka se vrši u roku od 1-3 radna dana. Raspored dostave za otoke možete pogledati ovdje.
Gdje isporučujete robu?
Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.
Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?
Kako se učlaniti u vaš Klub vjernosti?
Vrlo jednostavno, U naš Klub vjernosti Prima Farmacia može se učlaniti baš svaki kupac, bilo da kupuje online ili offline. Detalje možete pogledati na Klub vjernosti.
Kako sakupljam bodove vjernosti?
Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.ljekarne-prima-farmacia.hr. za svaku potrošenu kunu dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja. Kada skupite 250 bodova možete iskoristiti popust od 10% pri nekoj od sljedećih kupovina. Bodovi se zbrajaju unutar razdoblja od godine dana, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti. Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati. Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, kupac sam bira koji će popust iskoristiti. Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.
Gdje mogu napisati svoje mišljenje o vašoj online ljekarni?
Podijeli s prijateljima
Facebook
WhatsApp
Viber
Pošalji prijatelju na email